vineri, noiembrie 28, 2008

P.S.


Probabil ca ce am scris mai jos e pueril.Cred ca ma uit prea mult in jurul meu si vad pe altii care au parte de sustinere neconditionata; din toate punctele de vedere.Oameni care sunt impinsi sa isi atinga un scop.Care mereu vor fi acolo,sus,pentru ca au avut persoanele potrivite in spate care se asigura ca "jocurile sunt deja facute",ca piesele de domino sunt asezate exact cum trebuie,intr-o scara ascendenta,usor de urcat.Oameni care le asigura spatele caldut.Cred ca peste cativa ani ma voi bucura din plin ca nu am avut acest sprijin si voi fi multumit ca am reusit sa urc scara, construindu-mi singur propriile-mi piese de domino,rezistente la bocanci,sensibile doar la atingeri subtile:).Ma voi regasi si in final voi privi toata lumea din varful piramidei..Dar nu singur.