vineri, noiembrie 28, 2008

oare e un joc de domino?


Azi am avut pentru prima oara sentimentul ca muzica iese din mine.Nu vreau sa imi amintesc golul imens pe care l-am simtit,in care se scurgea si ultima picatura din sufletul meu.Probabil in setea avida de a demonstra ca ma pot mentine pe o treapta superioara am uitat am lasat muzica pe banca din urma mea..Vreau sa ma intorc sa o regasesc,insa..E intuneric pe strada si trebuie sa inchid ochii.E ca un joc de domino,daca deschid ochii totul cade.Numai ca in loc de cele 28 de piese de domino se joaca cu note muzicale.Pare atat de simplu!Straduta traverseaza polii sufletului si daca deschid ochii devin orb.Sau,mai rau,surd.Totul se rezuma la un joc de domino..Cand prima piesa cade,toate celelalte ii urmeaza soarta.Cred ca acum a avea bun simt nu e o calitate.Risti sa fii calcat in picioare de toti..Toti cei care pot profita de pe urma ta.Cand toti isi lasa urmele bocancilor pe sufletul tau, rana devine prea mare ca sa o poti ascunde.Cel mai greu e sa o ascunzi de tine.Anul asta parca prea multa lume a calcat peste mine si..ma doare.Simt ca muncesc degeaba.Ca tot efortul meu se risipeste pe..interesele altora.Aici e vorba de vointa,dar si de principii.Cand ti se intampla o data,ok,treci mai departe.Dar cand acelasi scenariu se repeta intr-un deja-vu continuu te intrebi ce rost are sa te mai chinui sa asezi piesele de domino perfect,daca tot va veni cineva sa calce in picioare munca ta.Muzica e fascinanta!Cred ca traiesc din muzica.Numai ca am uitat sa o mai simt.Azi am simtit mai mult ca oricand..M-am simtit ingrozitor..M-am panicat.Aproape am facut un alt atac de panica.Mi s-au blocat toate simturile numai la gandul ca as putea sa pierd si asta..Nu e drept.Nu am dreptul sa renunt la asta.Trebuie strang din dinti si sa merg mai departe.Dar nu mi-am raspuns la intrebare..Nu gasesc raspunsul.Unde gasesc muzica?Cum pot sa o simt din nou?E oare atat de greu sa imi revina pofta de studiat..de compus..de pierdut nopti in sir cantand si meditand asupra unor noi teorii?Vreau sa regasesc partea asta din mine.Stiu ca e inca in mine.Stiu ca nu pot renunta la ea si nici nu vreau, pentru ca asta ar insemna moarte spirituala.Vreau muzica mea...